وزنى زائد جدا حوالى كيلو انقص وزنى رجاءا ساعدونى فى الحلول
وزنى زائد جدا حوالى 130 كيلو أريد أن انقص وزنى رجاءاً ساعدونى فى الحلول
إجابات الأطباء على السؤال
مفيش أي مشكلة في نزول الوزن ...ابتدي نظم اكلك واهتم بكل الأكلات الصحية زي الخضار السوتية والمشويات وقلل السكريات والدهون 0 2018-12-12 07:30:01
الدكتور محمد خيري
تغذية