عاوز اخسر الوزن الزياده اللى عندى وكان نفسي فى متخصص يقدر يساعدنى لو س
عاوز اخسر الوزن الزياده اللى عندى وكان نفسي فى دكتور متخصص يقدر يساعدنى لو سمحتوا
إجابات الأطباء على السؤال
يجب معرفة السن والطول والوزن والحالة الصحية العامة حتى يتم عمل برنامج غذائي صحي وعموما يمكن تقليل كمية الدهون النشويات والسكريات وزيادة كميةشرب الماء والمشى وزيادة اكل الخضروات والفاكهة وممارسة الرياضة بانتظام والانتظام في مواعيد الأكل والشرب وممكن عمل جلسات تخسيس موضعى لازالة الدهون في مناطق تجمع الدهون 0 2018-01-02 16:24:51
أخصائية علاج طبيعي كريمة عبد الرحمن مرسي
علاج طبيعي