انا وزنى وطولى و سنى اعمل ايه عشان اخس مع العلم انى جربت انتظم فى الجي
انا وزنى 114 وطولى 185 و سنى 23 اعمل ايه عشان اخس مع العلم انى جربت انتظم فى الجيم وعمل الرياضه والرجيم ولكنى زهقت اريد علاج او افاده تفيدونى بعلاج ايه مفيد وملوش اضرار ونتيجه
إجابات الأطباء على السؤال
اختيار اخصائي تغذية مناسب لتخطيط للحمية الغذائية و الارادة القوية وممارسة الرياضة واهتمام في النوعين الايروبيك و المقاومة 0 2017-05-22 12:48:21
أخصائية تغذية لينا الكساسبة
تغذية