انا وزنى ٨٤.٥ وطولى ١٦٥ وبنزل ببطئ شديد اعمل ايه علشان ااقدر اخس كيلو فى الاسبوع
إجابات الأطباء على السؤال
اتباع حمية غذائية مع تمرينات حرق الدهون يفضل الجري المتواصل لمدة لا تقل عن ١٥ دقيقة يوميا 0 2018-09-20 16:24:18
طاقم الطبي