لو سمحتوا انا عندى طولى ووزنى كيلو كنت عايز اى ادويه سريعة المفعول لزي
لو سمحتوا انا عندى 18 سنة طولى 173 ووزنى 50 كيلو كنت عايز اعرف اى ادويه سريعة المفعول لزيادة الوزن
إجابات الأطباء على السؤال
تناول ٣ وجبات رئيسية بينهم وجبات خفيفة عالية السعرات اكثر من النشويات مثل البطاطا و الأرز و الخيز و ادخل الافوكادو و العسل و المكسرات في نظامك الغذائي ممارسة تمارين المقاومة الرياضية مفيدة جدا مع اتباع نظام غذائي مناسب لك ممكن الاستعانه بمكمل غذائي انشور متواجد في الصيدليات اشرب كوبين منه يوميا بين الوجبات الغذائية الرئيسية 4 2015-09-02 16:24:42
أخصائية تغذية الاء العطعوط
تغذية