انا عندى وطولى وزنى عايز الوزن المثالى كام وطرق التخسيس
انا عندى 18 وطولى 176وزنى 79 عايز اعرف الوزن المثالى كام وطرق التخسيس
إجابات الأطباء على السؤال
77 كغ ووزنك مثالي الا اذا كان مركظا في نقطة واحدة فينصح بالمشي لشد الجسم و الحفاظ عليه 0 2014-12-02 20:19:33
أخصائية تغذية كندا بسام حبيب
تغذية