انا عمرى ٢٠ وطولى ١٥٤ ووزنى ٤٦ اى الوزن المناسب ليه انثى انا عايزه نظام ازاي يزيد وزنى
إجابات الأطباء على السؤال
وزنك المثالي 55 كيلو افضل برنامج تغذية لعلاج الوزن النحيف اتباع 6 وجبات صغيرة يوميا بشرط انك تكون سليمة صحيا .. 2 2018-10-24 22:50:30
الدكتور محمد خيري
تغذية
تعليقات الزائرين
زائر زائر
وزني ٤٥ طولي ١٦٥ وعمري ٢٥ الفحوصات كلها سليمة كيف يمكن زيادة وزني أو نوع فاتح شهية آمن؟