انا عندى ووزنى كيلو وطولى وعايز اخس
انا عندى 13 سنة ووزنى 70 كيلو وطولى 166 وعايز اخس
إجابات الأطباء على السؤال
اتباع نظام صحي،!! الاكثار من تناول الالياف التي تشعرك بالشبع لمدة طويلة.!! الابتعاد عن النشويات ممارسة الرياضة اليومية 0 2015-10-13 01:28:37
أخصائية تغذية علا الرفاعي
تغذية