لو سمحتم انا وزنى وطولى و وعاوزه يزيد وزنى اعمل اى عشان ازيد واى الوزن
لو سمحتم .... انا وزنى 51 وطولى 155 و 17 وعاوزه يزيد وزنى اعمل اى عشان ازيد واى الوزن الى اوصله مثالى ؟
إجابات الأطباء على السؤال
تناول وجباتك الرئيسية فطور, غداء, عشاء, ووجبتين بينهما, وزيادة كمية النشويات كالأرز والخبز. الاكثار من العسل والتمر. وتناول كاستين من الإنشور وهو مكمل غذائي موجود في الصيدليات لزيادة الوزن. إذا كنت أنثى وزنك مثالي. 0 2016-06-05 05:38:31
أخصائية تغذية وفاء العمايرة
تغذية