محتاجه دايت للاهميه وزنى ك وطولى ومحتاجه اخس فى شهور حوالى النص ضرورى
محتاجه دكتور دايت للاهميه وزنى 126 ك وطولى 168 ومحتاجه اخس فى 6 شهور حوالى النص ضرورى جدا وعندى مناطق غامقه كتيره فى جسمى ولان فرحى قرب محتاجه الحل فى اسرع وقت وشكرا على الاهت
إجابات الأطباء على السؤال
ضروري مراجعة اخصائية تغذيه 0 2015-06-10 21:38:37
أخصائية تغذية ردينه الرفاعي
تغذية
ضروري مراجعة اخصائية تغذيه