عايز اخس فى رمضان لو عملت رياضه فى وقت الصيام فى وقت اسرع ؟؟؟؟ وهل الشاى للتخسيس مضر ؟؟
إجابات الأطباء على السؤال
مارس الرياضة لمدة ساعة كاملة عد حوالي الساعتين من الافطار.لا يوجد شاي للتخسيس 0 2015-06-20 13:09:54
أخصائية تغذية كندا بسام حبيب
تغذية