تخسيس الجسم دكتور تخسيس
انا تخين وعندى ترهلات فى الثدى طول 174 ووزنى 75 عايز اخس وظهر نقطه بيضه على الحلمه
إجابات الأطباء على السؤال
عليك بالرياضه بانتظام ومنع تناول اللحوم المصنعة والفاست فود 1 2019-09-07 07:46:04
أخصائي تغذية محمد احمد عبد السلام
تغذية