قصر القامة بعد سن ٢٣ عند البنات
انا عندى ٢٣ سنة ووزنى ٨٢ كليو وطولى ١٤٥ وعندى مشكلة انى علشان قصيرة بيبان التخن ومش عارفة اخس جربت كتير وعايزة حاجة تساعد على تطويل الجسم فى ٢٣ اى علاج مناسب لحالتى
إجابات الأطباء على السؤال
لا يوجد اي شيء يمكنه ان يساعد على تطويل الجسم، الافضل محاولة تنزيل الوزن من خلال اتباع حمية غذائية مناسبة و ممارسة الانشطة الرياضية اليومية 0 2022-10-23 13:19:15
د. ايلي عون
استشاري التغذية