استفسار صحي وعن دواء
انا لاعب كمال اجسام والمدرب بتاعي نصحني بدواء كارنفيتا فورت ليساعد ف انقاص وزني لان بعاني من ضعف ف معدل الحرق (الايض) ووزني زاد جامد ٢٠كيلو دهون ف فتره بسيطه ٣شهور مع التزامي بنظام غذائي وتماريني ونوعي مائل لي الإندومورف وهل كارنفيتا فوت مع فيتامينات اخري مثل الكيروفيت قديضر
إجابات الأطباء على السؤال
عزيزي هل أنت متأكد من أن زياده هي عباره عن دهون لأنه ليس كل زياده في الوزن تكون عباره عن دهون ممكن تكون زياده نسبه العضل في جسمك. إذ كان فعليا الزياده دهون من خلال تحليل inbody او اي جهاز دقيق، فالنسبه كارنفيتا هو خيار غير موفق لك. 0 2022-04-22 20:11:51
أخصائية تغذية سجى المدارمه
تغذية