بدات اكل الحلويات مع اني كنت مش بحبها وحصل زياده ف وزني ازاي اعالج الموضوع ده
إجابات الأطباء على السؤال
عليك اولا البدء في التخفيف من الحلويات والاقتصار على تناولها مرة اسبوعيا ثم عليك اتباع حمية غذائية وممارسة الرياضة كالمشي يوميا لمدة ساعة 0 2015-03-19 11:44:07
أخصائية تغذية سيرين البحيري
تغذية