عندي 16 سنه ف شهر 3 اللي فات 2018 مكنتش باكل خالص غير قليل جدا وخسيت من 67 ل 47 بمجرد م زودت شويه اكلي زدت بسرعه عاوزه ارجع احرق طبيعي لان دلوقتي باكل قليل جدا بردوه ومش بحرق.
إجابات الأطباء على السؤال
لابد من وجود نظام غذائي مناسب من أخصائي تغذية 0 2019-04-14 17:43:16
أخصائي تغذية محمد احمد عبد السلام
تغذية
مامعنى مش بحرق هل عدم النزول بالوزن هو عدم الحرق لقد تم إجهاد الجسم بخسارة شديدة في الوزن 0 2019-04-14 17:42:47
أخصائي تغذية محمد احمد عبد السلام
تغذية