انامتزوجه وسني ونحيفه جدا ةوني ومش باكل خالص ينفع اخد العلاج ده وهو في
انامتزوجه وسني 32 سنه ونحيفه جدا ةوني 50 ومش باكل خالص ينفع اخد العلاج ده وهو في كرتيزون ومضر حبوب دتنجستين وتراتكين وديكسازون ارجو الرد
إجابات الأطباء على السؤال
حبوب الحلبه مفيده لزيادة الوزن و يمكن ايضا شرب الحلبة و لكن اختي انتي تحتاجين لمتابعة مع اختصاصي لمعرفة سبب عدم زيادة وزنك. قد يكون لديك مشكلة ما و تحتاج الى تشخيص. حتى زيارة الطبيب يمكنك الاكقار من عدد الوجبات من 5 ل 6 وجبات ف اليوم كل ساعتين او ثلاث حتى لو بكميات قليله ايضا شرب عصير برتفال فريش يساعد على فتح الشهية قبل الاكل بنصف ساعة. المحافظه على شرب 8 اكواب ماء يوميا و النوم من 6 ل 8 ساعات 1 2017-06-16 17:43:06
أخصائي تغذية محمد حمزه
تغذية