انا ووزني قليل جدا ومش باكل خالص ونفسي مسدوده ع طول مش نافع معاها اي ف
انا عمري23سنه ووزني قليل جدا ومش باكل خالص ونفسي مسدوده ع طول مش نافع معاها اي فاتح للشهيه
إجابات الأطباء على السؤال
طالما أنت في نشاطك العادي اليومي فكريا وجسديا فلا تقلقي وكمية الطعام المتناول يكفيك حتى ولو كان بنظرك قليلا . 0 2016-03-08 22:02:42
الدكتور اغيد محمد بيريص
الغدد الصماء