عندي مشكله مع الاكل انا من الابتدائ لحاد الاعدادي كنت رفيع ولما بقا عندي 19 سنه بقيت اتناول الطعام بـكميه كبييير وبحس بالجووع بليل انا وزني زاد وعايز اي حاجه تسد الشهيه
إجابات الأطباء على السؤال
عند الجوع تناولي الخضراوات مثل الخيار والبندوره والفلفل الاخضر فهي لا تسبب زيادة الوزن وتعطي شعور بالشبع لوقت طويل 0 2015-05-27 16:03:54
أخصائية تغذية ردينه الرفاعي
تغذية