انا عندي ووزني كيلو عايز وزني يزيد كيلو اعمل اي
انا عندي 17 سنه ووزني 55كيلو عايز وزني يزيد 25 كيلو اعمل اي
إجابات الأطباء على السؤال
استمع الى فديو النحافه على قناتى  وقاية تيوب ptclinic    ستجد الحل  ان شاء الله
الدكتور اسامه محمد
تغذية