النحافة الشديدة ومش عارف ازيد نهائي
انا طولي حوالي 175 سم ووزني 45 كيلو حاولت اني ازيد ف الوزن بطرق كتير ومش نافع وكشفت عند دكتور وزادت معاه حوالي 7 كيلو بس بعد كده مفيش اي زيادة وكان الدكتور بيغير الأدوية كل مرة وبرضو مش نافع اعمل ايه دلوقتي الموضوع ده بقي عقبة ف حياتي
إجابات الأطباء على السؤال
بالبدايه قبل الادويه عزيزي لازم بتصور دكتور بيعمل الك فحوصات ، و إذ كانت نتائج سليمه، بعدها بتابع مع أخصائي تغذيه معين للمتابعه 0 2022-09-09 18:26:06
أخصائية تغذية سجى المدارمه
تغذية