انا طولي ووزني وبعمل رجيم كتير بس الوزن ثابت ومش بينزل باخد كروماكس بس
انا طولي 161 ووزني 71 وبعمل رجيم كتير بس الوزن ثابت ومش بينزل باخد كروماكس بس انا عايزه حاجه اقفل بيها الشهيه اعمل ايه
إجابات الأطباء على السؤال
يجب تخفيف كمية الطعام تدريجيا والابتعاد التام عن الادويه واللجوء الى نظام غذائي صحي مع التمارين الرياضية 0 2015-06-01 18:10:18
أخصائية تغذية ردينه الرفاعي
تغذية