مش عارفة اخلي وزني ينزل ازاي
انا عندي ٢٠ سنة ومتزوجة من سنة و٣ شهور ولسه ماحصلش حمل لأن عندي تكيس على المبيضين والدكتور عملي تحاليل هرمونات وكلها سليمة ووزني ٧٦ كيلو وطولي ١٧٠ سنتيمتر والدكتور قاللي لازم تخسي ٨ كيلو وانا حاولت كتير اخس ومش باكل وبعمل تمارين كتيرة ووزني بينزل بصعوبة وجرامات بس وعايزة اخس اعمل ايه ارجو الرد
إجابات الأطباء على السؤال
على الرغم من وجود التكيس إتباع نظام غذائي صحي و زيادة النشاط البدني كفيل بإنقاص الوزن و تحسين الوضع الصحي عموما و زيادة فرص الحمل  0 2022-01-22 20:36:21
أخصائي تغذية احمد حماد
تغذية