النحافه الشديده وبدون سبب
وزني بينزل بدون سبب وعملت تحليل غده وكويس ومعتش عارفه اعمل ايه لان نزلت جامد بجد وطولي ١٧٠ ووزني بقي ٤٧ ارجو الرد ....
إجابات الأطباء على السؤال
لابد من عمل فحوصات طبية أخري زي السكر والانسولين صائم وفاطر والعرض علي اخصائي باطني للفحص والتقيبم 1 2022-07-31 11:54:59
الدكتور محمد خيري
تغذية