انا وزنى كان ١٢٦ وطولى ١٧٥ وعملت رجيم بقالى شهرين نزلت ١٦كيلو بس للاسف
السلام عليكم انا وزنى كان ١٢٦ وطولى ١٧٥ وعملت رجيم بقالى شهرين نزلت ١٦كيلو بس للاسف الان وزنى ثابت رغم كل محاولاتى من تغير الانظمه وعمل يوم واثنين فرى وشرب مشروبات للحرق ولا ا
إجابات الأطباء على السؤال
عدم تناول النشويات و الاتجاه الى اكل الخضار المسلوقة و شرب الشاي الاخضر و اهم شئ المشي لمدة ساعتين يوميا و عدم الاكل قبل النوم ب 4 ساعات 0 2015-11-03 16:12:44
الدكتور فوزي لداوي
طب عام