زياده وزن وسوء تغذيه
عملت دايت سنه خسيت 10 كيلو واهملته فازدت 16 كيلو فى حوالى 5 شهور و نفسيتى سيئه جدا فعايزه نظام دايت غذائى ورياضى صحى التزم بيه لنزول 16 كيلو وزن 66 و طول 158
إجابات الأطباء على السؤال
الوزن من ٥٦ ألي ٥٩ كيلو هايكون كويس جدا وصحي تقليل كل الوجبات الغذائية ككمية للنصف مع تقليل السكريات والحلويات والنشويات وتنظيم الوجبات الغذائية في مواعيد محددة وبكميات مناسبه الافضل في وضع البرنامج الفذائي تقييم شامل للصحة العامة 0 2022-01-10 13:49:07
الدكتور محمد نبيل موافي ابراهيم
تغذية