علاج للتخسيس لبنت عمرها ١٨ سنه
محتاجه علاج للتخسيس انا معنديش القدره اني اروح جيم ومحتاجه علاج ميكونش فيه اثار جانبيه يحرق الدهون ويساعدني اني اخس
إجابات الأطباء على السؤال
لا ٱنصح بِتناول الٱدويه .. ٱنصح دائمٱ بالنظام الغذائي الصحي المتوازن المتكامل ٱفضل و ءامن كثيرٱ 0 2021-05-19 00:03:07
د. هبة الشريف
تغذية