انا فرحى كمان شهور ونفسى اخس لان عندى تكيسات وعايزه اسم علاج للخساسن ب
انا فرحى كمان 5شهور ونفسى اخس لان عندى تكيسات وعايزه اسم علاج للخساسن بس يكون مش غالى عشان اخس انا وزنى106وعايزه نظام غزائىوالعلاج ميكونش بياثر على الهرمونات
إجابات الأطباء على السؤال
يفضل الاعتماد على نظام غذائي سليم من اجل الوصول الى الوزن المطلوب .... الامر فقط يحتاج الى الالتزام بالنظام والرياضه والى الاراده والتصميم 0 2015-02-21 21:31:41
أخصائية تغذية رناد قطينة
تغذية
يمكنك خسارة وزن كبير خلتل هذه الفترة اعتمادا على الحميةوالغذائية والريتض فقط تقريبا ٢٠ كيلو عليك فقط الالتزام والارادة ولست بحاجة لاي نوع ادوية او اعشاب فكلها لها اثار جانبية 1 2015-02-21 10:40:08
أخصائية تغذية سيرين البحيري
تغذية