مشكله الثبات الي بعاني منها بعد التكميم
ما حل مشكله الثبات بالشهر الثالث من التكميم؟ بقالي فتره بعاني من الثبات واخاف يذيد الوزن و مش باكل كتير لان مش ليا طاقه اني اكل مع العلم الدكتور قالي اكل فطار وغداء وعشاء وانا لا اكل غير فطار ممكن او غداء لان ما بقدر اكل والان بعاني من الثبات و حالتي النفسيه سيئه
إجابات الأطباء على السؤال
اهلا وسهلا بك .. دا شيء طبيعي لفترة مؤقته وبينتهي .. بس اهم شيء هو الالتزام بالكورس الدوائي والغذائي بعد التكميم  .. تحياتي 0 2022-11-09 07:01:40
استشاري التغذية عمرو ابو صالح
تغذية