انا سرعه حرق الدهون عندي سريعه ف بخس ع طول
باكل بنسبه قليله جدا ممكن اكل مره ف اليوم ف مش عارفه اعمل ايه او امشي ع نظام ايه معين!؟ او دوا معين مثلا امشي عليه!؟
إجابات الأطباء على السؤال
واضح ان حضرتك تتكلم عن نقص الوزن او النحافه يفضل عمل تحاليل معمليه اولا
أخصائي تغذية هدي خطاب
تغذية