وزني82 عاوزه اعرف حاجه ممكن ترفع مستوى الحرق عندي غير الزنجبيل
النحافة لعدم الوصول إلى الوزن المطلوب 68
إجابات الأطباء على السؤال
لازم برنامج غذائي صح عشان تخسي من غير اضرار تخسي من غير ما تخسري حاجه مهمه
2 2021-01-10 17:50:12
الدكتورة ريم سمير
تغذية