ه وزنيو طولي ولا اعاني من اي مرض هل تنصحني بدخول جسم لبناء عضلات و اخد
دكتوره وزني40و طولي1.54ولا أعاني من اي مرض هل تنصحني بدخول جسم لبناء عضلات و اخد حبوب سيبتادين كم مره في اليوم بليز
إجابات الأطباء على السؤال
بناء العضلات مفيدة جدا .. ولكن انصحك يكون بطريقة طبيعية 0 2016-01-15 19:15:34
أخصائي تغذية جاسر البربري
تغذية