التغذيه مكمل غذائي سليم
ولو اخد اقراص خميره حبوب الي فيه علبه يبقا كام مره في اليوم وقبل ولا بعد الاكل ؟؟!
إجابات الأطباء على السؤال
من الممكن أن تكون حبه أو اثنين ولكن على حسب طريقة الغذاء لكى المتبعه و التمرين المتبع 0 2021-12-19 18:34:06
الدكتور محمد سالم
تغذية