لو سمحت انا عندي15 سنةوطولي 169ووزني 70 و عايزة ابقي60 بقالي 5 شهور بحاول انزل فيهم العشرة كيلو دول مش عارفة و كنت بشرب شاي رويال و شاي اخضرمع جنزبيل و قرفة اعمل ايه وانافي
إجابات الأطباء على السؤال
لا يوجد شاي لإنقاص الوزن و كذا لا يوجد حل سحري لإنقاص الوزن و الحل ببساطة يكمن بإتياع نظام غذائي صحي و زيادة النشاط البدني . 0 2019-05-27 11:11:29
أخصائي تغذية احمد حماد
تغذية