اعاني من النحافه الشديد
عمري ٢٠ سنه و وزني ٤٨ من اقل اكله بشبع و اخدت برشام فاتح شهيه ومجابش نتيجه كنت عايزه اعرف لو فيه تحاليل ممكن اعملها او اعمل ايه علشان اتخن
إجابات الأطباء على السؤال
عمل تحاليل للغده هل هي نشطه او لا ومعرفة تاريخ العائله بالنحافة لكن علميا المراه كل ماتقدم بها العمر تبدا عمليات الحرق بالبطء عندها وعمرك لسى ٢٠ 1 2022-04-26 05:08:47
د. سهام علي
تغذية