الم في الوجه وخدلان وتخدير وتنميل
لو سمحت انا سيده عمري 45 وعندي مشكله في الوجه اني بحس وجع والم شديد في الجانب الشمل من الخد والجانب اليمين فيه برضو وجع بس مش بنفس الام وذهبت لكبيب الاسمان وعملت اشاعه وقال لي مفيش مشكله فيهم وانا مش عارف اروح فين او اعمل ايه
إجابات الأطباء على السؤال
أهلا ،، قد يكون التشخيص المبكر لأي مرض هو أول سبب للتشافي السريع بإذن الله ، الرجاء التوجه لطبيب الأعصاب، قد يتطلب الأمر فحص الرنين المغناطيسي ( MRI ) ودمتم سالمين ،، 1 2021-02-12 06:21:34
د. مصطفى الطالب
تغذية
قد يكون بسبب مشاكل بالاذن او قد يكون مرتبط بالاعصاب وقد يكون غير ذلك حضرتك توجهي لطبيب ممارس عام او ممكن تزوري الطوارئ في اقرب مستشفى لحضرتك وهما بيعملوا الفحوصات المناسبة و بيوجهوكي للاختصاص المناسب 1 2021-02-12 06:15:10
أخصائي تغذية محمد حمزه
تغذية