انا ٢٠ وزني ٩٠ كيلو وطولي ١٦٧ سويت رجيم لمده اربع شهور وزني نزل منه ال
انا عمري ٢٠ سنه وزني ٩٠ كيلو وطولي ١٦٧ سويت رجيم لمده اربع شهور وزني نزل منه القليل
إجابات الأطباء على السؤال
اهﻻ بك.... تأكدي من اجراء الفحوصات الطبية اللازمة ومن ثم تأكدي من نظامك الغذائي وﻻ تقومي بحذف النشويات من برنامجك ﻻنو قد يكون السبب في عدم نزول الوزن وثباته وانصحك بالرياضة يوميا لمدة 45 دقيقة لحرق الدهون تناولي 7-8 حصص نشويات و 2 حصة البان و 2 حصة فواكه و 4 حصص بروتين و5 حصص خضار .بالتوفيق 3 2015-09-15 13:13:05
أخصائية تغذية ايمان محمد حسن الحشكي
تغذية