انا وزنى وطولى و جربت كل انواع الريجيم ومابخسش وروحت الجيم لمدة شهور م
انا وزنى 130 وطولى 175 و جربت كل انواع الريجيم ومابخسش وروحت الجيم لمدة 3 شهور ما خستش غير 10 كيلو بالعافية غير ان انا كسلان فى حاجة عندى مش مظبوطة
إجابات الأطباء على السؤال
يجب استشارة اخصائية تغذيه لعمل نظام مناسب والتأكد من الفحوصات الطبية اللازمة 0 2015-06-27 09:13:25
أخصائية تغذية ردينه الرفاعي
تغذية
ليس خطئاً أو كسلاً فقدانك ١٠ كيلو في ٣ أشهر،،، الحد الطبيعي لنزول الوزن في كل شهر هو ٤ كيلو، لذلك ١٠ كيلو هي بداية جيدة جداً 2 2015-06-24 03:32:26
أخصائية تغذية رنيم الخضر
تغذية