انا وزنى كيلو و طولى و عندى انا عندى بط ن و ارداف بعمل رجيم يومين او و
انا وزنى 57 كيلو و طولى 160 و عندى 25 سنه انا عندى بط ن و ارداف بعمل رجيم يومين او 3 و بعدين ازهق و ارجع اعك الدنيا واكل اضعاف تنصحينى بى ايه او ممكن تدينى نظام غذائى امشى عليه
إجابات الأطباء على السؤال
ينصح توجيه الشؤال لاخصائية تغذية لوضع برنامج غذائي يناسب نشاطك . 1 2014-12-29 12:05:47
الدكتور ربيع روحي صالح
الروماتيزم والمفاصل