تثبيت الوزن عشان وصلت للوزن المثالى
عايز نظام غذائى امشى عليه عشان اثبت وزنى
إجابات الأطباء على السؤال
في العادة تثبيت الوزن يكون عن طريق السلوك الغذائي و تعديله . 0 2019-10-24 09:39:13
أخصائي تغذية احمد حماد
تغذية