كيف ازيد وزني انا نحيفه
انا نحيفه وابغا اسمن ايش اسوي ؟
إجابات الأطباء على السؤال
اهلا بيكي لازم تزودى سعرات اكلك بالتدريج و تزودى كمان علي اكلك اكلات غنية بالسعرات يعني اولا لازم نتأكد ان شهيتك كويسة لو لا يبقي المفروض ناكل مثلا زى المفتقة بالمصري او مربي الخرز اعتقد بالخليج كمان حاولي بين الوجبات تشربي عصاير باللبن او فاكهة عالية السكر زودى جبنة علي البيض مثلا و المكرونات و هكذا 0 2020-05-03 07:16:38
د. نيفين البنا
تغذية