انا نحيفه جدا وزنى وطولى عايزه برشام يكون كويس لزياده وزنى
انا نحيفه جدا وزنى 55 وطولى 164 عايزه برشام يكون كويس لزياده وزنى
إجابات الأطباء على السؤال
وزنك يقع ضمن الحدود الطبيعية .. ولزيادة الوزن يفضل الابتعاد عن ادوية وحبوب زيادة الوزن ... أفضل طريقة لكسب الوزن هي اتباع نظام غذائي غني بالسعرات الحرارية 0 2015-02-27 14:33:13
أخصائية تغذية رناد قطينة
تغذية
وزنك يقع ضمن المعدل المثالي، ولا ينصح بتناول ادوية لزيادة الوزن لما لها من اضرار. 0 2015-02-25 12:39:57
أخصائية تغذية روعة اسليم
تغذية