انا محتاجه اذود وزنى بسرعه ووزنى الحالي تقريبا ٨٠وطولى مظبوط ايه العلاج السريع
إجابات الأطباء على السؤال
عفوا يرجى تحديد ماهو الطول ؟ 0 2015-07-15 04:19:32
أخصائية تغذية علا الرفاعي
تغذية
عفوا يرجى تحديد ماهو الطول ؟