ينفع اخد دوا تخسيس وانا عندي ١٧ سنه وايه اسماء لدوا ينفع
عايزه اخس عشان وزني زايد وحاولت اعمل دايت وامشي علي نظام غذائي وعبت رياضه بس فقدت الامل عشان وزني مبيقلش فعايزه حاجه تساعد مع الرياضه والنظام ف اخد ايه دوا؟
إجابات الأطباء على السؤال
إذا كان هناك رغبة صادقة في إنقاص الوزن للمحافظة على الصحة و الوصول إلى جسم صحي و رشيق لا بد من وجود الأمل . إتباع نظام غذائي صحي (بما في ذلك تعديل السلك الغذائي) و زيادة النشاط البدني كفيل بتحقيق رغبتك و الوصول إلى المطلوب . 0 2020-01-09 11:56:23
أخصائي تغذية احمد حماد
تغذية
السلام عليكم كم الوزن و الطول و العمر ؟ هل الحميات الغذائية كانت عن طريق طبيب او من الانترنت ؟ كم استمريتي على الحمية ؟ 2 2020-01-08 08:55:38
الدكتور هبه كراسنه
تغذية