نظام غذائي لتحويل الدهون الي عضلات
انا طولي 175 وزني 84 عايز نظام غذائي جمب الجيم عشان احول الدهون لعضلات
إجابات الأطباء على السؤال
لإعطاء النظام المناسب لإنقاص الوزن و بناء العضلات لا بد من التقييم الصحي و التغذوي . 1 2020-09-06 20:27:44
أخصائي تغذية احمد حماد
تغذية