وزنى كغم وطولى وعمرى ا افادتى بالوزن المثالى وكدلك افضل طريقة لتخفيف ا
وزنى 90كغم وطولى 166 وعمرى 49 سنة ارجوا افادتى بالوزن المثالى وكدلك افضل طريقة لتخفيف الوزن
إجابات الأطباء على السؤال
الوزن المثالي 70 كيلو ولازم يكون فية متابعة مباشرة مع متخصص في مجال التغذية العلاجية وعلاج السمنة لازم يكون فية تحاليل طبية زي تحاليل الغدة الدرقية وصورة دم كاملة مع دهون الدم ووصف أدق برنامج غذائي صحي ومتوازن 0 2018-10-19 12:20:18
الدكتور محمد خيري
تغذية