وزنت على ميزان بيحدد الدهون فى الجسم والمياة وطلع المياة قليلة اوى نسبتها 24 والمفروض 45 والدهون طلعت 39 والمفروض 25 ايه اسرع الحلول لتجنب المشكله
إجابات الأطباء على السؤال
برنامج غذائي لانقاص الوزن وعندها تنقص الدهون تلقائيا وبالنسبة للسوائل يمكنك زيادة شرب الماء من 6-8 اكواب يوميا 1 2015-01-28 16:14:34
أخصائية تغذية سيرين البحيري
تغذية