اعاني من النحافة الشديدة
انا وزنت نفسي لقيت 45 كيلو من 3 سنين بردو كنت 45 عايزة حاجه اخدها اتخن بيها بسرعه اوي وفي نفس الوقت مبقاش تخينه اوي ولا رفيعه اوي
إجابات الأطباء على السؤال
يجب إجراء الفحوصات الطبية اللازمة أولٱ لِمعرفة إذا كان يوجد سبب مرضي لِيتم علاجه وأيضٱ لِتحديد النظام الغذائي والرياضي المناسب لكِ . 0 2021-06-02 11:47:07
د. هبة الشريف
تغذية