هو ينفع اخس في ايام كيلو ولو ينفع ايه هي الحاجات ال بتساعد علي تقليل ا
هو ينفع اخس في 10 ايام 7 كيلو ؟ ولو ينفع ايه هي الحاجات ال بتساعد علي تقليل الوزن ؟
إجابات الأطباء على السؤال
ما ينفع الا بطرق غير صحيه يجب تخفيف الاكل وتكثيف التمارين الرياضيه 2 2015-02-02 13:21:23
أخصائية تغذية ردينه الرفاعي
تغذية
النزول الصحي هو من نصف كيلو الى كيلو اسبوعيا، بهذه الطريقة تضمني عدم اعادة اكتساب الوزن من جديد 0 2015-02-02 11:40:32
أخصائية تغذية روعة اسليم
تغذية