عايزه اثبت وزني واخس ١٠ كيلو
انا وزني 70 وطولي 160 وعايزه اخس 10 كيلو وأفضل على الوزن ده
إجابات الأطباء على السؤال
يمكنك ذلك ببساطة عن طريق اتباع نظام غذائي صحي و زيادة النشاط البدني . 1 2020-06-25 20:13:12
أخصائي تغذية احمد حماد
تغذية